Service

Verzenden & Retouren

Verzenden

U kunt bij ons zelf aangeven waar u wenst de bestelling te ontvangen, dit kan zijn een huisadres of een ander afleveradres. Europell rekent voor orders in Nederland en België geen verzendkosten.
Wij streven naar het volgende aantal bezorgdagen;

  • Nederland: op werkdagen voor 12.00 besteld, binnen 1-3 werkdagen geleverd door
  • België: op werkdagen voor 12.00 besteld, binnen 1-3 werkdagen geleverd

Mocht uw bestelling na 3 werkdagen nog niet zijn afgeleverd, dan wordt u verzocht om een e-mail te sturen naar info@europell.nl. Wij zullen u dan zo spoedig mogelijk laten weten wat de status van uw bestelling is.

Annuleren order

Geplaatste orders die nog niet verzonden zijn kunnen geannuleerd worden. U kunt ons hier per mail over informeren (info@europell.nl) of u kunt hierover bellen 31 (0)20 488 00 88. Nadat wij telefonisch of per mail de annulering bevestigd hebben, is de annulering definitief.

Retourneren

U heeft het recht om het artikel binnen 14 dagen te retourneren. U kunt het artikel terug sturen naar ons magazijn, informatie hierover vindt u in het meegeleverde herroepingsformulier.
De termijn van 14 dagen gaat in op de dag dat u het artikel ontvangt.
Let op: de retourkosten zijn voor de klant. Als u meerdere artikelen terugstuurt adviseren wij u om dat in één retourzending te doen.
Tijdens deze termijn dient u zorgvuldig met het artikel en de verpakking om te gaan. Mocht de verpakking bij het openmaken zo beschadigd zijn geraakt, dat de artikelen daarin niet meer goed beschermd geretourneerd kunnen worden, dan vragen wij u vriendelijk een goed alternatief te gebruiken voor de retourzending. U dient het artikel slechts uit te pakken, of te gebruiken, voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het artikel wenst te behouden. Artikelen die beschadigd of gebruikt zijn en niet meer voorzien zijn van de unieke hangtag/seal komen niet voor retourzending in aanmerking. Verder dient het retourlabel nog intact aan de bestelling vast te zitten, dit is het labeltje dat met een plastic draadje aan het artikel vast is gemaakt.
Indien dit niet het geval is of wij gegronde redenen hebben dat de bestelling reeds is gebruikt, zal de retour niet worden geaccepteerd en naar u worden teruggestuurd.

Retourproces

Wilt u een artikel retourneren, dan dient u de volgende stappen te volgen.
1. Stop de artikelen die u wilt retourneren in de originele verpakking.
2. Vul het herroepingsformulier in en voeg deze erbij.
3. Plak het adreslabel op de verpakking.
4. Stuur de retourzending op. Let op: deze kosten zijn voor de verzender.
5. Na ontvangst van uw pakket zullen wij het aankoop bedrag retourneren. U wordt hier per mail over geïnformeerd.

Ruilen

U kunt binnen 14 dagen het ontvangen artikel ruilen. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Wanneer u wilt ruilen vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice en door te geven welke order u wilt ruilen en welk artikel u wilt ontvangen. U kunt de klantenservice bereiken op: info@europell.nl of u kunt hierover bellen +31 (0)20 488 00 88. Wij zullen het nieuwe artikel dat u wilt ontvangen reserveren.
Wilt u een artikel ruilen, dan dient u de volgende stappen te volgen:
1. Neem contact op met de klantenservice en geef aan ons door welke order u wilt ruilen en welk artikel u wilt ontvangen.
2. U ontvangt een e-mailbevestiging over uw ruiling met de ruilinstructies.
3. U stuurt het pakket naar ons op.
4. Na ontvangst van uw pakket zullen wij de ruiling versturen. U wordt hier per mail over geïnformeerd.
Als u meerdere artikelen terugstuurt adviseren wij u om dat in één retourzending te doen.
Ruilen is gratis. Wij vergoeden de verzendkosten van de retour zending tot 15 euro. U dient hiervoor een aanvraag te sturen naar webshop@goosecraft.com.
U dient de volgende zaken te vermelden in uw aanvraag:

  • Uw naam + ordernummer
  • Hoogte verzendkosten ruiling
  • IBAN gegevens

Betalingswijze Nederland:

Betalingswijze België: